tirsdag den 5. august 2014

Tanker om LCHF Livin' blog -

LCHF Livin' blog er tiltænkt som en formidling af en livsstilssændring - et skift til en mere naturlig livsstil, hvor kulhydrater ikke indgår. Et livsstilseksperiment som påbegyndes den 18/08 '14

Jeg vil i første omgang have livsstilen på prøve og se og berette hvordan min krop reagerer på skiftet. Oplever jeg de goder som der flere steder berettes om, så er jeg villig til helt at overgive mig til denne livsstil - fordi argumenterne giver mening for mig og fordi jeg forsøger at efterleve hvad jeg tror på er bedst for mit velvære - både fysisk og psykisk

Jeg vil beskrive mine tanker, erfaringer om LCHF og ikke mindst dele mine opskrifter - men bloggen vil også handle om andet en LCHF. Der vil opstå indlæg der både omhandler min træning og mine kreative sysler udenfor køkkenet. 

For interesserede, så har jeg det seneste 1½ års tid blogget non-LCHF opskrifter på ficus-fructus.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar