onsdag den 20. august 2014

Mormordressing

Jeg har aldrig været fan af at snaske min salat til med dressinger. Først inden for det sidste års tid er jeg begyndt at kunne nyde en god oliedressing, men da slet ikke snaskede creme fraiche dressinger og lignende produkter.  

Men noget tyder på at mine smagsløg er ved at udvikle sig ! I hvert fald er jeg nu faldet helt og holdent for den helt klassiske (og utroligt nemme) mormordressing. I sådan en grad at jeg i øjeblikket bruger den flere gange ugentligt !


En person
  • 3 spsk. fløde
  • squeeze friskpresset citronsaft
  • salt og peber
Det eneste du skal gøre er at give fløden et par dråber citronsaft, røre lidt og woala ! så er fløden tyknet. Smag nu til med salt og peber eller andre smagsgivere som f.eks. hvidløg og urter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar