onsdag den 6. august 2014

Mæt & Slank med LCHF - Jane Faerber

Jeg købte den pragtfulde bog i netto for bare små 1oo kr ! Efter at have brugt en uges tid på at læse og forstå principperne bag LCHF, så virkede det helt naturligt at købe bogen som det næste trin. Så nu er jeg klar til at påbegynde mit LCHF livsstilseksperiment den 18/08 '14, hvor jeg vender hjem til lejligheden efter en god lang sommerferie på Møn !



Bogen giver dig et godt bredt overblik hvad LCHF er, hvordan det fungerer og hvorledes du kan forvente at befinde dig i overgangsperioden. Den er smækfyldt med flotte billeder, der understreger opskrifternes lækkerhed - flere sidetal er blevet noteret ned på madplanen ! Og den åbner for en lang række muligheder indenfor LCHF livin' som jeg ellers ikke selv ville have tænkt på


Ingen kommentarer:

Send en kommentar