tirsdag den 26. august 2014

Koldskåls-shake - nu med flere vitaminer, mineraler og antioxidanter

En lille videreudvikling af koldskåls-shaken - nu med ekstra vitaminer, mineraler og antioxidanter. Igår lagde jeg et blogindlæg op omkring min nye hobby, at spire mine egne spirer. En lille håndfuld af disse spirer blev her til morgen blendet i min koldskåls-shake sammen med en smule chiafrø, og resultatet blev rigtig godt. Faktisk ændres smagen ikke særlig meget, der fås kun en lille eftersmag af mild karse.


Stort glas

  • 1 dl extra creamy coconut milk
  • 1 spsk. kokosolie
  • 2 spsk. creme fraiche
  • saft af ½ citron
  • 1 dl vand
  • 1 øko æg
  • 1 tsk chiafrø
  • lille håndfuld lucerne spirer
Alt blendes sammen - sørg for at kokosolien er blendet ordentlig med. Jeg har lidt fedtede klumper i min hertil morgen fordi jeg var for hurtig med blenderen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar