torsdag den 21. august 2014

Træningsprogram - Efterår '14

NU har jeg ikke længere nogen undskyldninger ! Efter 2 måneders pause, hvor jeg har været væk fra min lejlighed og nu hvor jeg snart har gennemført første uge på LCHF, så må det være tid til at komme i gang med træningen igen. På mandag går det løs! 
I den anledning har jeg brugt lidt ekstra energi på at sammensætte følgende program ; et to-splits træningsprogram med 4 ugentlige træninger, en god blanding af mine gode gamle grundøvelser og nye spændende øvelser for at holde motivationen høj.

 

2 split træningsprogram :


     Opvarmning
          hver gang - den 7 km lange cykeltur ud til universitets fitness eller 10 minutter løb

     Mandag/torsdag :  ben, mave og biceps

          Ben
    • 3 sæt squats med vægt 
    • 3 sæt TRX hamstrings curl 
    • 3 sæt walking lunges med vægt
          Mave
    • 3 sæt TRX crucnh / pikes
    • 3 sæt skrå mavebøjninger med vægtskive
    • 3 sæt core exercize med elastik
           Biceps

      Tirsdag/fredag : ryg, bryst, skuldre og triceps

          Ryg
    • 3 sæt dødløft
    • 3 sæt Bend over row med vægtstang
    • 3 sæt Rhomboid øvelse med vægtstang
    • x antal pull ups (dem jeg kan magte...)

          Bryst
    • 3 sæt bænkpres
    • 3 sæt skrå bænkpres 
    • 3 sæt bredde armbøjninger

          Skuldre
    • 3 sæt dumbell side raise
    • 3 sæt upright rows
    • 2 x 2 sæt relay raises
          Triceps
    • 3 sæt dips
    • 3 sæt overhead triceps extension
    • Varierende øvelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar