mandag den 25. august 2014

Det spirer !



Indlægget her har jeg glædet mig enormt til at postere - jeg har fået en ny hobby, nemlig at gro mine egne spirer. Jeg har altid set sultent efter de lækre spirer i supermarkederne, men sukkende tøffet videre når jeg fik øje på prisen. Nu er det slut ! For ikke bare kan jeg få spirer, jeg kan få dem helt friske, økologiske og helt hjemmegjorte ! 
Jeg har investeret i Bergs Bio Salad spirekasse og forskellige slags spirefrø - det er så nemt så det næsten ikke er til at tro. Du skylder dem et par gange om dagen og BUM 5-6 dage efter har du helt friske spirer, små bomber af vitaminer, mineraler, antioxidanter osv. osv.   - kom i gang ! 
Lucerne spirer (superfood)
 -  de mest nærringsrige spirer, smæk fyldt med mineraler, vitaminer, proteiner, vigtige aminosyrer og 8 enzymer der virker i fordøjelsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar